duminică, 14 martie 2010

Manuel Ienulescu autointitulatul Preşedinte al Studenţilor din PSD Arad a ţepuit mai multe studente care au muncit în campanie la PSD Arad

PSD Arad mai are încă datorii în urma campaniei electorale. Studentele care au efectuat sondaje pentru social-democraţi nu şi-au primit banii nici acum, deşi nu este vorba de nişte sume colosale. În schimb s-au ales cu câteva „ţepe”.

Una dintre cele opt tinere care au de încasat bani de la PSD Arad, ne-a spus că Manuel Ienulescu, preşedintele Organizaţiei de Studenţi al PSD Arad, care păstra legătura cu acestea, s-a făcut „ne­vă- zut”, nu înainte însă de a le purta pe drumuri. De fiecare dată când fetele şi-au cerut drepturile, Manuel Ienulescu le-a chemat să se întâlnească, dându-le de înţeles că ar putea să le plătească su­mele datorate, însă, în final, el nu îşi mai făcea apariţia. Mai mult decât atât, în cele din urmă a refuzat chiar şi să mai discute cu acestea, nemairăspunzând la telefon. „Am fă­cut sondaje pentru PSD în campanie pe la casele oamenilor timp de pa­tru zile şi nu am primit banii nici acum. Este vorba de 700 de mii de lei vechi. Trebuia să îi primesc înainte de Crăciun. În situaţia mea mai sunt încă şapte sau opt fete”, ne-a declarat una dintre studente, care ne-a rugat să-i păstrăm anonimatul pe motiv că îi este teamă că ar putea avea repercusiuni în cazul în care i s-ar afla numele. Aceasta ne-a mai spus că, pe lângă faptul că nu şi-au primit banii pentru munca depusă, Manuel Ienulescu le-a şi „tras pe sfoară” de câteva ori. „Ne-a păcălit... Prima dată ne-a spus să îl aşteptăm de bani, apoi ne-a chemat să ne întâlnim cu el de câteva ori, dar nu a ve­nit. În final nu ne-a mai răspuns nici măcar la apelurile telefonice. Am lipsit de la şcoală pentru sondajele as­tea. Am făcut sondaje şi seara şi prin locuri în care am fi putut să păţim ceva şi nu ne-am primit nici acum banii pentru munca depusă şi nici nu ştiu dacă o să îi primim”, ne-a mai spus studenta.

Ienulescu şi-a dat încă o dată arama pe faţă

Am încercat să stăm de vorbă cu „inculpatul”, însă acesta după ce a auzit despre ce este vorba, probabil luat prin surprindere şi neştiind ce să răspundă, ne-a închis telefonul în nas. „Sondaje, ce sondaje?!”, a spus Ienulescu, după care convorbirea s-a întrerupt. L-am contactat din nou însă ne-a răspuns... robotul. Am insistat sunând şi pe cele­lălalt număr de telefon al preşedintelui studenţilor social democraţi, însă nu am avut succes. Nu ne-a răspuns nimeni. După mai bine de 10 minute, timp în care probabil şi-a revenit din „şoc”, realizând că nu e tocmai de bine să închidă telefonul în nas unui ziarist, mai ales în contextul în care e cu musca pe căciulă, ne-a contactat, însă cu pretenţii de „mare preşedinte”. „Nu vă dau declaraţie decât dacă ne întâlnim faţă în faţă”, însă, surpriză, când l-am chemat la redacţie ne-a spus că ora 18,00 este târzie şi că el şi-a „încheiat programul”, aşa că eventual ne putem vedea a doua zi. Probabil ar fi dorit să depunem şi o cerere să ne programeze la audienţă... „Nu pot acum, am şi eu un pro­gram... Eventual mâine dimineaţă”, ne-a spus Ienulescu.

Sursa: Glasul Aradului

Vă daţi seama ce preşedinte ocupat e Manuel Ienulescu, nu are timp să plătească datoriile, nu are timp să stea de vorbă cu presa, baiatul ăsta se crede şeful Statului. Trăiască incultura!

Cât am fost în structurile de conducere ale TSD Arad, nu s-a întâmplat vreodată aceste lucruri, tinerii au fost tot timpul motivaţi să vină la PSD, să se implice atât în campaniile electorale, cât şi în multitudinea de proiecte şi acţiuni pe care le-am conceput. Da aşa e viaţa, doar după ce nu mai eşti apar regretele. Este uluitor ce s-a întâmplat în PSD. Banii din campania de la alegerile prezidenţiale de anul trecut s-au păpat prin cluburi, la caraoche, ştie mai bine cel care era coordonator al campaniei electorale pe Municiupiul Arad. În timp ce tinerilor nu li se asigura nici măcar un suc(că este normal) alţii cheltuiau banii partidului în cluburi şi discoteci. Frumos vă stă domnilor care aţi confiscat acest partid. Vine o zi când veţi da sigur socoteală.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu